09 de juliol 2008

INDIGNACIÓ EN LA MEVA FACETA DE DONA, JOVE I METEORÒLOGA


Si llegiu l'article d'opinió del Sr. Antonio Burgos (encara que no es mereix ni el sustantiu de "senyor" però com a mínim jo tinc educació) veureu per a quin camí ve la meva indignació.



La Mónica López no és santa de la meva devoció, en terreny professional tenim les nostres diferències però les dues som noies joves i meteoròlogues i ja en som poquetes perquè a sobre no haguem de fer pinya!


El Sr. Maldonado televisivament tan sols és nostalgia, un bon meteoròleg potser, però una mica, i amb perdó, carca i no és la millor imatge per donar el temps a una tv nacional com és TVE. S'ha de donar pas a les noves generacions. Nosaltres, les noves generacions som igual de competents i bons professionals. Em sortit de quatre o cinc anys de llicenciatura i alguns fins i tot de dos anys més de Màster, alguns tenen l'oportunitat i la sort (pk és qüestió d'estar en el moment i lloc indicat) de dedicar-se al món televisiu com la Mònica i amb això no vol dir que els que no hi estem som pitjors!! Potser m'atreviria a dir que "ells s'ho perden..." hi ha molt bons meteoròlegs a l'atur.


Total, que la indiganció per l'escrit m'ha arribat a l'ànima i per això el vull compartir amb vosaltres.


Potser la gent jove tan sols rondem els 25 anys però no ens hem estat, molts de nosaltres, preparant durant un grapat d'anys (6 o 7 aprox) per ara sentir barbaritats com les que escriu aquest Sr. Burgos, no tenim experiència però aportem vitalitat i noves idees de cara al futur.

1 comentari:

Anònim ha dit...

No havia llegit l'article d'aquest individu ranci i maleducat. Estic d' acord amb tu, és indignant per a les dones i sobre tot per als homes. Jo sóc home i no vull pertanyer sexualment a un grup humà on hi ha elements com aquest que demostren que la testosterona els impedeix sovint de raonar com a éssers humans.

Marc Marín