03 d’octubre 2008

DESPRÉS DE LA TEMPESTA ARRIBA LA CALMA...

Avui em tingut a Mataró i en general a tota la comarca del Maresme una de les primeres tempestes de tardor, o més ben dit un sistema amb varis nuclis de tempestes.
Però el que ha destacat més d'aquest nucli tempestuós que ha passat per la ciutat a mitja tarda ha sigut la notable baixada de temperatura. En poc menys de dues hores han baixat fins a 5 graus. I sembla que aquesta nit i demà les temperatures encara seguiràn bastant fresques.

Pel que fa a l'aigua no n'ha caigut gaire quantitat (9 litres/m2), encara que ho ha fet amb molt poc temps i amb molta violencia, amb aparell elèctric inclòs.

Jo, com a bona meteoròloga , al finalitzar les meves hores de treball he agafat el cotxe he recollit a la meva acompañant en aquests casos (ma mare) i em anat a veure el que havia deixat la tempesta. I això n'és el resultat, no és gaire cosa ja que la camara feia el tonto...
La veritat és que tenia l'esperança de trobar un cap de fibló o manigueta, per això he baixat al passeig marítim... però res de res, es veu que la mànega s'ha quedat una mica més al nord, a Canet de Mar.



Esperem que a la propera "caça de tempestes" tinguem càmara nova i arribem una mica abans, just quan hi hagi l'acció...
Bona nit i bon cap de setmana!
Ciao