13 de juny 2008

SETMANA DE RETROBAMENTS


Aquesta setmana ha sigut, tal i com diu el mateix títol, una setmana de retrobaments amb gent que feia temps que no veia. Primer de tot va ser el dinar de dissabte passat a La Garriga a casa la Mariel, un retrobament de gent de la radio. Feia ja alguns mesos que no ens veiem. Realment m'ho vaig passar molt bé recordant anècdotes radiofòniques i actualitzant les novetats de cada un d'ells. Són uns amics genials, tot i que cada un de nosaltres, menys la Geor hem marxat de Flaix seguim en contacte via email i de tan en tan fem petits sopars o dinars per no perdre el contacte.


A part d'això, durant la setmana he anat retrobant amigues de Valldemia que feia segles que no sabia on paraven i gràcies al Facebook ens hem posat una mica al dia. M'ha fet molta il·lusió trobar-les i veure que estan totes bé, encara que m'ha entrat una mica de nostàlgia en recordar vells temps, quan jo formava part del grup. No sé perquè ens em distanciat ja que no va passar res en especial, simplement al marxar cada una de nosaltres a universitats diferents i portar vides casi oposades ha fet que distancièssim les relacions. Ara però tornem a estar minimament en contacte.