08 de juliol 2008

LA VIDA NOCTURNA A MATARÓ FA POR


El divendres passat es van confirmar els rumors que m'havien arribat sobre la festa nocturna a Mataró. Havia sentit de tot sobre els locals i els carrers del sector de Pla d'en Boet, atracaments amb arma blanca, vehicles rebentats i alguns fins i tot robats, drogues i camells, curses de cotxes, pallises, etc...

Fins i tot fa poques setmanes va sortir a la premsa una baralla amb alguns ferits per ganivetades. No se sap el motiu, uns diuen que va ser un atracament, d'altres una baralla a les portes de la discoteca i fins i tot he arribat a sentir que van punxar a les persones equivocades, confusió de l'atacant.


D'històries de gent coneguda en tinc un bon grapat. A mi m'han fet entrar un cert neguit al cos: ja no deixo el cotxe pels carrers de la zona, sempre vaig acompanyada per por a que m'atraquin i gairebé puc dir que no agafo ni el bolso perquè no me l'estirin. Però el que vaig veure divendres de matinada va ser massa... dos goriles (suposo dos agents de seguretat) davant la discoteca CLAP apallissaven un noi amb barres de ferro. Ja tenien el noi immobilitzat al terra però ells dos seguien fument-li amb la barra. Va ser quan van arribar tres cotxes dels mossos i/o de la Policia local que el van deixar de pegar.

Evidentment no vaig esperar a veure tot l'espectacle, la cosa es complicava... vaig tornar a arrencar el cotxe i vaig marxar... les tres noies que anavem en el cotxe vam quedar paralitzades del que acabavem de veure.


Sóc jove i m'agrada la vida nocturna per això aquest tema de la inseguretat pels carrers del polígon de Pla d'en Boet a Mataró em preocupa i fins i tot em treu les ganes de sortir a passar-ho bé amb els amics.